Εισαγωγή
Πρόκειται για ένα ψηφιακό αφηγηματικό παιχνίδι RPG με πρωταγωνιστή τον χαρακτήρα ΚΟΡ, ο οποίος κινείται σύμφωνα με τις εντολές του χρήστη σε όλο τον χάρτη. Το παιχνίδι επιτρέπει στον παίκτη να εισάγει δεδομένα, να διαχειρίζεται τα δεδομένα αυτά και με βάση προγραμματισμένους κανόνες να λαμβάνει αποφάσεις. Παρέχει στον παίκτη οπτικά ερεθίσματα και πληροφορίες, δημιουργώντας αλληλεπίδραση και παρέχει ανατροφοδότηση στον χρήστη για να μπορέσει να συνεχίσει. Το παιχνίδι είναι singleplayer, δηλαδή μπορεί κάθε φορά να παίξει ένας χρήστης από την ίδια συσκευή. Προτείνεται για την καλύτερη αποδοτικότητα ο παίκτης να είναι μεγαλύτερος των 15 ετών, διότι συγκεκριμένες ερωτήσεις απαιτούν γνώσεις των μαθημάτων του Λυκείου.
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο ΚΟΡ να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις που θα βρεθούν στον δρόμο του, να εντοπίσει σημεία ενδιαφέροντος για να αντλήσει πληροφορίες, προκειμένου να απαντήσει τις ερωτήσεις και να λύσει τους γρίφους. Ξεκλειδώνοντας όλους τους γρίφους, πρέπει να εντοπίσει το νησί με την τριήρη που αποτελεί και την έξοδο διαφυγής από τον χάρτη και συνεπώς την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.
Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο χειρισμού του χαρακτήρα είτε με τα βέλη του πληκτρολογίου, είτε με τη χρήση της πλακέτας Microbit, σε συνδυασμό με το πληκτρολόγιο, η οποία διαθέτει ενσωματωμένο γυροσκόπιο.
Οι στόχοι που έχουμε θέσει για να επιτύχουν οι παίκτες μέσω του παιχνιδιού είναι:
Εξερεύνηση: Οι παίκτες επιθυμούν να νιώθουν ότι ανακαλύπτουν νέα πράγματα και βιώνουν νέες περιπέτειες.
Πρόκληση: Οι παίκτες επιδιώκουν να νιώθουν ότι ξεπερνούν δύσκολες προκλήσεις και πετυχαίνουν επιτυχία.
Αφηγηματική συνέπεια: Οι παίκτες θέλουν να νιώθουν ότι οι αποφάσεις τους διαμορφώνουν τον κόσμο του παιχνιδιού και επηρεάζουν τους χαρακτήρες που συναντούν.
Αίσθηση: Οι παίκτες θέλουν να αισθάνονται σαν να είναι μέρος του κόσμου και να επενδύσουν στην αφήγηση του παιχνιδιού.
Σημαντικές επιρροές που μας βοήθησαν να αναπτύξουμε το ΚΟΡ ήταν τα εκπαιδευτικά βίντεο του Andrew Griffin και του @SLSmartMind.
Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων
Ανάπτυξη κριτικής σκέψης
Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και ομαδικής εργασίας
Ανάπτυξη δεξιοτήτων προγραμματισμού και κατανόησης τεχνολογιών
Ενίσχυση της δημιουργικής σκέψης και της φαντασίας
ΟΔΗΓΙΕΣ
Όταν ο παίκτης πατήσει την πράσινη σημαία στην αρχική οθόνη, μετά το λογότυπο της ομάδας, η δράση ξεκινάει και οι προκλήσεις είναι πολλές. Πρέπει να έχει τα μάτια του ανοιχτά και η προσοχή και η παρατηρητικότητα είναι απαραίτητα εφόδια για να προχωρήσει στο παιχνίδι.
Πρώτη Ερώτηση
Καθώς ο παίκτης περιηγείται στο επίπεδο θα αντιμετωπίσει διάφορους χαρακτήρες. Εκεί, ο παίκτης πρέπει να απαντήσει στις ερωτήσεις που του δίνονται.
Ο παίκτης θα χρειαστεί να πάρει αποφάσεις για να συνεχίσει το ταξίδι του.
Υπάρχουν κτήρια, τα οποία ο παίκτης μπορεί να επισκεφτεί και να εξερευνήσει το εσωτερικό τους, αντλώντας στοιχεία για τη συνέχεια.
Εσωτερικό του σπιτιού
Έξω από το σπίτι
Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ο παίκτης μπορεί να συναντήσει διάφορα στοιχεία, τα οποία μπορεί να τον οδηγήσουν σε διάφορες δοκιμασίες.
Δρόμος που οδηγεί στο δωμάτιο διαφυγής | Εσωτερικό του δωματίου διαφυγής
Κρυμμένο σπίτι
Ο παίκτης θα συναντήσει άτομα κρυμμένα στην άκρη της πίστας.
Καράβι διαφυγής
Για να φύγει από το νησί, ο παίκτης θα πρέπει να ολοκληρώσει όλες τις δοκιμασίες και να βρει το νησί, στο οποίο βρίσκεται ο τρόπος διαφυγής.
Made with
No Code Website Builder