ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥ 2023 – 2024 |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ-ΣΟΥΖΑΝΑ |
ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΠΕ02 |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | ΛΙΑΣΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΠΕ02 |
ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ | ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ «ΜΙΜΗΣΙΣ ΠΡΑΞΕΩΣ»» |
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ | ΚΑΛΕΣ ΤΕΧΝΕΣ |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΩΡΩΝ ΟΜΙΛΟΥ ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ | ΔΥΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ | Α,Β,Γ ΛΥΚΕΙΟΥ |
ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ | ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΓΝΩΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΦΩΝΗΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣΟΞΥΝΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΡΑΦΗΣΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ- ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ ΣΚΗΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ : 1.ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ- ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3. ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΟΣ 4. ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΕΣΩ ΚΩΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: 1. ΔΙΑΛΟΓΟΣ , ΣΚΗΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΗ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΜΦΥΛΗΣ ΒΙΑΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟΥ «ΚΥΒΕΛΗ» 2. ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ 3. ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ : 1.ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (ΔΡΑΣΗ, ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ) 2.ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ( ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΠΛΟΚΗ) ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: 1. ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ 2. ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 3. ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ) ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ: 1. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΜΨΥΧΩΤΗ Ή ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ 2. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ 3. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ: 1. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΕΣΤΙΑΡΙΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ 2. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΟΛΟΓΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ 3. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 4. ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ- ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ: 1. ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΥΤΟΥ 2. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ 3. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ή ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ. ΜΑΪΟΣ: 1. ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ 2. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΔΡΩΜΕΝΟΥ. 3. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΥΤΟΥ. |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ) | ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΕΙΟ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ Ν. ΓΚΟΒΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΙΑΣ» |
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ |
ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ | ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ-ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2-4 |
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΟΜΙΛΟΥ | ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑ |
ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ | ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ «ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ». |
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ(ΙΔΡΥΜΑΤΑ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΣΧΟΛΕΙΑ, ΦΟΡΕΙΣ, ΠΡΟΣΩΠΑ Κ.Α.) | ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΩΝ ΟΗΕ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟΥ «ΚΥΒΕΛΗ» ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ |
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ | ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ |
ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ | ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ «ΤΑΞΙΔΙΟΥ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ |