H Διευθύντρια και οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής του 1ου Προτύπου ΓΕΛ Χαλκίδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ανακοινώνουν με χαρά την έναρξη της Σχολής Γονέων, μιας νέας δράσης που στόχο έχει να στηρίξει ουσιαστικά τον γονεϊκό ρόλο και να ενισχύσει τη συνεργασία σχολείου–οικογένειας. Η Σχολή Γονέων φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο διαλόγου, ενημέρωσης και υποστήριξης, με βασικούς άξονες:


• Την ενίσχυση της επικοινωνίας ανάμεσα σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.
• Την κατανόηση των αναγκών και των προκλήσεων της εφηβικής ηλικίας.
• Τη διαχείριση ζητημάτων καθημερινότητας που επηρεάζουν τη σχολική και οικογενειακή ζωή.
• Την προώθηση δεξιοτήτων θετικής διαπαιδαγώγησης και αποτελεσματικής στήριξης των παιδιών.
• Την ενδυνάμωση της γονεϊκής αυτοπεποίθησης μέσα από ανταλλαγή εμπειριών και καλών πρακτικών.


Οι συναντήσεις μας θα γίνονται μία φορά το μήνα, ημέρα Τετάρτη, στην αίθουσα της σχολικής Βιβλιοθήκης, κάθε φορά με έναν εκλεκτό προσκεκλημένο-εισηγητή. Με ιδιαίτερη χαρά λοιπόν ,σας προσκαλούμε την Τετάρτη 10/12 στην πρώτη μας συνάντηση με θέμα Επικοινωνία με τους Εφήβους και εισηγητή τον αξιότιμο κο Ανδρέα Καρυστινό, Ψυχολόγο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ευβοίας. Η συμμετοχή στη Σχολή Γονέων είναι ελεύθερη για όλους τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών του Σχολείου μας.
Σας περιμένουμε για να χτίσουμε μαζί μια κοινότητα συνεργασίας, στήριξης και ουσιαστικού διαλόγου προς όφελος των παιδιών μας!