ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ: ΠΑΝΤΑΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Στα πλαίσια του μαθήματος των Aρχαίων Eλληνικών Β’ Λυκείου ,και για μία ακόμα σχολική χρονιά, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν το μοναδικό έργο «Αντιγόνη», ένα από τα ελάχιστα σωζόμενα έργα του μεγάλου τραγικού ποιητή Σοφοκλή. Tο έργο διαπραγματεύεται τη σύγκρουση ανάμεσα στον Δίκαιο Λόγο της παιδείας και στον Άδικο Λόγο της αυταρχικής εξουσίας αλλά  και την ηθική υποχρέωση του ανθρώπου για τήρηση των νόμων της συνείδησης ,ακόμα και με τίμημα το θάνατο.Τα υψηλά νοήματα του  συγκεκριμένου δράματος αποτυπώνονται με περίτεχνο λόγο, που εκφράζει την ακμή της Αττικής κλασικής εποχής και  που από την αρχή κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών. Καθώς λοιπόν η σχολική χρονιά οδεύει προς το τέλος της, οι μαθητές  του Τμήματος Β5 ,υπό την καθοδήγηση της Φιλολόγου  Γεωργίας Πανταζή, επέλεξαν, ψηφιοποίησαν και σας παρουσιάζουν  μία σειρά ασκήσεων, τις οποίες οι ίδιοι αντιμετώπισαν με ενθουσιασμό μέσα από Φύλλα Εργασίας που τους δόθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Μπορείτε να τις λύσετε;