Για την εγγραφή μαθητών/τριών, την ανανέωση της εγγραφής τους ή τη μετεγγραφή τους σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025- 2026, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της
εφαρμογής e-εγγραφές

στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της
διαδικτυακής πύλης https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeoseeggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio,

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την 30η Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και την 08η Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59.


Στην περίπτωση των ανήλικων μαθητών/τριών, την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο ΠΣ myschool, σύμφωνα με τη με αριθμ. 35208/ΓΔ4/31-03- 2025 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Επισημαίνεται ότι:
Αναφορικά με τα Πειραματικά, Πρότυπα, Δημόσια Ωνάσεια, Μουσικά, Καλλιτεχνικά Σχολεία και Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από τη διαδικασία εισαγωγής στις εν λόγω σχολικές μονάδες, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες οι
μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, που φοίτησαν στη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου, στην Α΄ Λυκείου και στη Β΄
Λυκείου κατά το τρέχον σχολικό έτος 2024-25, δηλώνοντας εάν επιθυμούν να συνεχίσουν τη φοίτηση σε ίδιου τύπου σχολείο ή επιθυμούν να εγγραφούν/μετεγγραφούν σε ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ ή Π.ΕΠΑ.Λ.
Στην περίπτωση όπου ο/ η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα στην Α΄ Λυκείου Πρότυπου ή Πειραματικού ή Δημόσιου Ωνασείου Γενικού Λυκείου, ο/η κηδεμόνας του/της ανήλικου/ης μαθητή/τριας, ή ο ίδιος/ο/η μαθητής/τρια, εφόσον είναι ενήλικος/η, επιλέγει «ΓΕΛ» και εάν έχει επιβεβαιώσει, με την προβλεπόμενη από τα εν λόγω σχολεία διαδικασία, τη φοίτησή του σε αυτά, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων κατανομής στην εφαρμογή, θα εμφανιστεί το αντίστοιχο σχολείο. Σε διαφορετική περίπτωση θα κατανεμηθεί σε ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ ή Π.ΕΠΑ.Λ., όπως είχε δηλώσει

Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο: